Strona główna Mapa strony M M M
 
Wybierz podstronę z menu po lewej stronie Wybierz podstronę z menu po lewej stronie Wybierz podstronę z menu po lewej stronie Wybierz podstronę z menu po lewej stronie Wybierz podstronę z menu po lewej stronie Wybierz podstronę z menu po lewej stronie
 
d



Kwiecień 2013 - dostępna seria limitowana soku o smaku winogrono-jabłko.

Produkt będzie dostępny w sprzedaży przez ok. 2-3 miesiące. Spróbuj już dziś, jest naprawdę pyszny!

 

Marwit w roli głównej w programie "Zdrowo na sportowo" w dniu 27.04.2013

Zobacz odcinek na stronie http://www.tvp.pl/bydgoszcz/sportowe/zdrowo-na-sportowo

Luty 2013 - Superbrands Created in Poland 2013 został przyznany marce Marwit.

Marka Marwit otrzymała wyróżnienie Superbrands Created in Poland 2013. Wyróżnienie te otrzymują jedynie marki, które powstały w Polsce oraz w badaniu konsumenckim przeprowadzonym na próbie 15000 osób otrzymały ponadprzeciętne wyniki. Jako laureat wyróżnienia marka otrzymuje prawo do posługiwania się tytułem Superbrands 2013 Created in Poland w komunikacji PR.

Snow Sport Show

Sport Snow Show 2012 - Wielka idea, szczytny cel - Tak dla transplantologii - 25 lutego 2012 w Wiśle gwiazdy, dziennikarze i sportowcy po transplantacji już po raz drugi zmierzą się w biegach narciarskich w ramach inicjatywy sportowo-edukacyjnej na rzecz wsparcia rozwoju transplantacji narządów. "SNOW SPORT SHOW" to projekt społeczny, który powstał w 2011 roku z inicjatywy Przemka Salety, sportowca, ambasadora aktywności sportowej i propagatora medycyny transplantacyjnej oraz Beaty Jurkschat, konsultanta ds. komunikacji marketingowej.

Spotkamy się 24 lutego 2012 w Wiśle, a już 25 lutego startujemy w "Biegu po nowe życie" czyli propagujemy naszą inicjatywę biegając na nartach. Nie umiecie biegać na nartach, My też nie., bo to nie jest najważniejsze.

Pozdrawiamy i zapraszamy
Przemek Saleta i przyjaciele

Owocudo

Grudzień 2011 - NOWOŚĆ! Zmieniliśmy dla Ciebie nasze Owocudo smoothie. Nowa, większa butelka i nowe etykiety bardziej eksponują produkt znajdujący się w opakowaniu. Nowe, pyszne smaki Owocudo Sunny, Funny i Happy zaspokoją pragnienie najbardziej wymagających klientów.

Owocudo

Listopad 2011 - Wprowadziliśmy do oferty świeże owoce Owocudo. Pakowane w praktyczne i poręczne pojemniki z widelczykiem. Kawałki świeżego ananasa lub melona to doskonały sposób na zdrową i szybką przekąskę, pełną egzotycznych smaków.

Wyspa Marwit

Październik 2011 - W Galerii Malta w Poznaniu wystartował nasz nowy projekt - Wyspa Zdrowia Marwit. To miejsce, gdzie znajdziesz naturalne, świeże, zdrowe i pyszne przekąski dla Ciebie i Twojej Rodziny. Dzień po dniu staramy się udowodnić wszystkim, jak łatwo cieszyć się pysznym i zdrowym posiłkiem. Odwiedź Wyspę Zdrowia Marwit koniecznie.

Ogrody Natury

Lipiec 2010 - Marwit Sp. z o.o. nabywa udziały firmy Ogrody Natury Sp. z o.o. Tym samym asortyment zostaje wzbogacony o produkty Ogrody Natury, a firma przejmuje zarządzanie tą marką.

Owocudo

Wrzesień 2009 - Owocudo w nowej szacie graficznej. Nowe etykiety zachowane są w stylistyce poprzednich, ale teraz grafika pokrywa całą butelkę, dzięki czemu poszczególne elementy opakowania są lepiej widoczne i bardziej czytelne.

Lipiec - Sierpień 2009 - rozszerzamy naszą ofertę produktową. Obok soków pod marka Marwit pojawiają się Surówki Premium i Sałaty raz, dwa, trzy. Surówki to znany i popularny dodatek do dań, dzięki unikalnemu procesowi produkcji i zastosowanemu opakowaniu jako pierwsi proponujemy konsumentom surówki w segmencie Premium. Sałaty raz, dwa, trzy to produkt, dzieli któremu przyrządzenie sałaty stanie się bardzo proste. Wystarczy wsypać sałatę, dodać swoje ulubione dodatki i przyprawy, polać całość oliwą lub sosem.

Nowe samochody

Styczeń - Marzec 2009 - modernizujemy naszą flotę samochodową. W barwach Marwitu ruszyło na drogi kilkadziesiąt nowych aut dostawczych. Atrakcyjna szata graficzna sprawi, że auta nie pozostaną niezauważone na drogach. Każdy z samochodów wyposażony jest w agregat chłodniczy. Samochody nie tylko będą znakomitą wizytówką i jeżdżącą reklamą naszych produktów, ale przede wszystkim podniosą jakość świadczonego serwisu, wpłyną na jakość dystrybucji i dostępność soków Marwit.

Owocudo

Wrzesień - Październik 2008 - pierwsza szeroko zakrojona kampania Owocudo. Kampania oparta na reklamie w czasopismach oraz środkach komunikacji miejskiej. W miejscach sprzedaży przeprowadzane są degustacje i umieszczane materiały promocyjne. Równolegle z początkiem kampanii ruszyła strona www.owocudo.pl

15 lat Marwitu

2008 - Marwit ma 15 lat. Z tej okazji od lipca świeże soki Marwit sprzedawane są w specjalnych jubileuszowych etykietach. We wrześniu i październiku organizowana jest promocja konsumencka Świeże soki i nagrody codziennie. Etykiety soków świeżych na czas promocji przybrały specjalną promocyjną szatę, a samą promocję wsparto kampanią w radio i materiałami promocyjnymi w miejscach sprzedaży.

Owocudo

Listopad 2007 - w ofercie pojawiają się nowe produkty: Owocudo smoothie w trzech aktakcyjnych smakach: truskawka malina, mango ananas, banan winogrono. Smoothie to soki produkowane na bazie soków i przecierów owocowych o aksamitnej konsystencji, przypominającej koktajl mleczny.
W maju 2008 linia Owocudo została uzupełniona o 3 produkty Owocudo Plus: jabłko malina + aloes, pomarańcza mango + żeń-szeń, brzoskwinia gruszak + rumianek&melisa.

Reklama TV Marwit

Jesień 2007 - pierwsza w historii firmy kampania reklamowa. Reklama soku marchewkowego ukazała się w stacjach telewizyjnych i na antenie radiowej.

Wrzesień 2007 - soki Marwit w nowej szacie graficznej. Dotychczasowe etykiety zostały zastąpione nowymi. Widoczne logo, zdjęcia soczystych warzyw i owoców, jednolite białe tło jeszcze bardziej podkreślają charakter soków. Od teraz wszystkie soki zamykane są biały kapslem z logo Marwit. Każda butelka dla jeszcze większego bezpieczeństwa i pewności produktu dodatkowo została zabezpieczona kolorową foliową plombą.

Wiosna 2007 - Marwit wprowadza nowe logo. Dotychczasowy logotyp został zastąpiony nowym. Świeża zieleń, żywy pomarańcz i czysta biel - kolory użyte w nowym logo, w pełni oddają charakter produktów Marwitu. Większy kształt nowego logotypu pozwolą na jeszcze lepsze wyróżnienie produktów na półce w sklepie.

Grudzień 2006 - zakończenie promocji konsumenckiej "Marwit - ruszaj po zdrowie". Każdy kto od października do grudnia kupił 3 soki Marwit i wysłał sms pod wskazany numer brał udział w losowaniu atrakcyjnych nagród: zestawu akcesoriów sportowych i nagrody głównej SUZUKI JIMNY 1.3 L Elegance. Przekazanie nagrody głównej odbyło się w siedzibie firmy 10 stycznia 2007.

Teraz Polska!

Czerwiec 2006 - Fundacja Polskiego Godła Promocyjnego działająca pod honorowym patronatem Prezydenta Rzeczpospolitej Polskiej przyznała jednodniowym sokom: marchewkowemu i marchewkowo-selerowemu oraz surowemu sokowi jabłkowemu prestiżową nagrodę - Godło Teraz Polska. Od kilkunastu lat Godło jest symbolem najwyższej jakości cenionym przez polskich konsumentów.

Styczeń 2006 - na ekranach kin ukazał się film w reżyserii Ryszarda Zatorskiego Pt. "Tylko mnie kochaj" z udziałem takich gwiazd jak: Maciej Zakościelny, Agnieszka Dygant i Agnieszka Grochowska, w którym niebagatelną rolę odgrywają jednodniowe soki marchewkowe Marwit.




dol1 RYAN - profesjonalne strony www, pozycjonowanie, hosting, fotografia reklamowa