Ta strona wykorzystuje pliki cookies (pol.:ciasteczka)
Nasz serwis wykorzystuje pliki cookies (pol.: ciasteczka). Korzystając ze strony internetowej Marwit wyrażasz zgodę na wykorzystanie przez nas plików cookies w celu zapewnienia Ci wygody podczas przeglądania zawartości naszych serwisów.
Dowiedz sie więcej na temat polityki cookies »

Kolory jesieni

Barwny dywan z liści, kasztany spadające z drzew i coraz bardziej nieśmiało spoglądające na nas słońce. Jesień to pora roku obfitująca w soczyste kolory, którymi zewsząd otacza nas natura. Warto zadbać, by tych kolorów nie zabrakło również w naszej codziennej diecie.

Pomarańczowy

Marchew jest warzywem bogatym w witaminy i makroelementy, szczególnie w beta-karoten, czyli prowitaminę A, ale także witaminy B1, B2 i PP, oraz wapń, żelazo, potas i fosfor. Jest również niskokaloryczna - 100g marchewki zawiera zaledwie około 33 kcal, co sprawia, że jest świetną i zdrową przekąską oraz wartościową alternatywą dla słodyczy.

Jeśli pomarańczowy to wasz ulubiony kolor, specjalnie dla was proponujemy marchewkową Zupę Krem, której smak możecie wzbogacić, dodając przyprawy takie jak cynamon i imbir. Zwiększą one intensywność waszych doznań smakowych i doskonale wpasują się swoim aromatem w jesienny nastrój. Chrupać na zdrowie możecie także Marwitki ;)

Czerwony

Soczyste pomidory możemy spożywać na wiele sposobów: w sałatkach i surówkach, na kanapce, w postaci sosu lub zupy. Ten intensywnie czerwony owoc pełen jest witaminy C, potasu i fosforu, a także antyutleniaczy. Jest też niskokaloryczny i - co najważniejsze - pysznie smakuje!

Czerwień to kolor naszej pomidorowej Zupy Krem, która dzięki odrobinie czosnku i bazylii urzeka nutą włoskiego smaku, a z łyżeczką lekkiego jogurtu i ciepłymi grzankami stanowi świetny pomysł na smaczny i zdrowy posiłek.

Bordowy

Buraki ćwikłowe są jednym z najpospolitszych warzyw uprawianych w Polsce. Możemy jeść je zarówno w postaci dorosłego korzenia, bogatego w witaminy z grupy B i witaminę C, jak również w postaci młodych liści zwanych botwinką, które świetnie nadają się do przygotowania niskokalorycznej zupy.

A skoro mowa o kaloriach, buraczkowa Zupa Krem zawiera tylko 24kcal na 100g, przez co jest idealna dla osób dbających o linię. Wystarczy połączyć ją z naszą surówką z buraczków, by uzyskać kompozycję bogatą w witaminy i błonnik.

Zielony

Chociaż jesień kojarzy nam się z kolorami spadających liści, to nie brakuje wśród nich również zieleni. Na naszej liście nie mogło zabraknąć więc brokułów. Są one świetnym źródłem błonnika, witaminy C, K, a także potasu, który niezbędny jest naszemu organizmowi do prawidłowego funkcjonowania mięśni.

Zieleń brokułów nadaje kolor naszej Zupie Krem, która dzięki mieszance z serem pleśniowym kusi intrygującym smakiem i zachęca do kulinarnych eksperymentów.


Kto wie, a może to Wy odkryjecie nowy, niepowtarzalny sposób wykorzystania naszych zup?

Życzymy Wam kolorowej i smacznej jesieni oraz zachęcamy do dodawania zdjęć Waszych zdrowych posiłków z wykorzystaniem produktów Marwit na Instagramie :)

Spodobał Ci się nasz pomysł?

Daj nam znać na naszym profilu

Marwit - line
Pobierz Marwitowinki
Marwitowinki
Sprawdź nasze przepisy
Przepisy Marwit