Ta strona wykorzystuje pliki cookies (pol.:ciasteczka)
Nasz serwis wykorzystuje pliki cookies (pol.: ciasteczka). Korzystając ze strony internetowej Marwit wyrażasz zgodę na wykorzystanie przez nas plików cookies w celu zapewnienia Ci wygody podczas przeglądania zawartości naszych serwisów.
Dowiedz sie więcej na temat polityki cookies »

Znajdź motywację na dobrą formę!

 

Miliony wymówek, niejednokrotnie bardzo kreatywnych bardzo często odciągają nas od ćwiczeń. Dlatego przygotowaliśmy kilka pomysłów, które pomogą wam w realizacji swoich postanowień i planów.

Zdefiniuj cele i napisz plan. Cele pomagają wytyczyć Ci drogę, a plan pozwali ją zrealizować. Należy je spisać na kartce i trzymać w dobrze widocznym miejscu, tak by w każdym momencie można było na nie spojrzeć i się do nich odnieść. Pamiętaj, by cele były mierzalne oraz osiągalne. Przy planowaniu lepiej jeden duży krok rozbić na kilka małych, będzie łatwiej je zrealizować. .

Bądź swoim własnym DJ-em. Dobra energetyczna muzyka potrafi rozkręcić każdy dzień i wyrwać z domu każdego nawet w najgorszą pogodę.

Trening jako źródło dobrego nastroju! Zły nastrój lub kompletny brak siły? Spróbuj treningu, uwalnia endorfiny, obniża napięcie i pozwala oczyścić umysł. Im więcej uśmiechu, tym większa motywacja.

Trenuj w grupie. Zawsze będzie trudniej odmówić kilku osobom niż jednej. W grupie zdecydowanie łatwiej walczy się ze słabościami, więcej jest pozytywnej energii, motywacji i wsparcia. .

Motywujące cytaty w Twoim domu. Dawka optymizmu i dobrego słowa jeszcze nigdy nikomu nie zaszkodziła. Porozwieszaj w swoim domu, mieszkaniu, pokoju motywujące hasła np. Dasz Radę, Dopóki Walczysz, jesteś zwycięzcą. Wybierz te, które najbardziej do Ciebie trafiają i dają największego emocjonalnego kopa.

Pogoda pod psem? Nie szukaj wymówek, skorzystaj z klubu fitness lub po prostu treningu w domu. W internecie można znaleźć mnóstwo wartościowych materiałów, które pozwolą Ci na trening w domowym zaciszu, wystarczy tylko trochę miejsca i wygospodarowanie odpowiedniej ilości wolnego czasu.

Odżywiaj się regularnie i zdrowo. Pamiętaj, by ładować swój organizm również od środka. Dobrze zbilansowany zestaw posiłków spożywany regularnie oraz z odpowiednią częstotliwością pozwoli Ci na mniejsze poczucie zmęczenia i doda zdecydowanie więcej energii do ćwiczeń.

Spodobał Ci się nasz pomysł?

Daj nam znać na naszym profilu

Marwit - line
Pobierz Marwitowinki
Marwitowinki
Sprawdź nasze przepisy
Przepisy Marwit