Strona główna Mapa strony M M M
 
Wybierz podstronę z menu po lewej stronie Wybierz podstronę z menu po lewej stronie Wybierz podstronę z menu po lewej stronie Wybierz podstronę z menu po lewej stronie Wybierz podstronę z menu po lewej stronie Wybierz podstronę z menu po lewej stronie
 
d




Piramida żywienia

  • Podstawą jest ruch - minimum kilkadziesiąt minut dziennie.
  • Najczęściej powinniśmy jeść produkty zbożowe, ale pełnoziarniste (ciemne pieczywo, płatki zbożowe, pieczywo chrupkie) oraz ziemniaki.
  • Drugie piętro to tłuszcze roślinne, oleje i miękkie margaryny.
  • Codziennie należy jeść również warzywa, owoce, warzywa strączkowe. Nie zapomnij o świeżych owocowych i warzywnych sokach Marwit. Tu znajdują się również orzechy oraz sery i jogurty.
  • Kilka razy w tygodniu powinniśmy jeść ryby. Powinniśmy je jeść częściej niż drób i jajka. Słodycze również można zjeść kilka razy w tygodniu.
  • Na szczycie piramidy znajduje się czerwone mięso, które wolno jeść kilka razy w miesiącu.



dol1 RYAN - profesjonalne strony www, pozycjonowanie, hosting, fotografia reklamowa